Blog Lensa Kamera

Rabu, 2 Februari 2011

6 Pagi^^

Salam all...Dah tido ke ni??tak lama lagi nak sambut 
cuti CNY kan?? maybe ramai dah cuti ni kan??jeles sangat2,aku pulak yang terpaksa bekerja...sabar je laa wahai badan ku..
bestnya jadi cikgu,kalau cuti confirm dorang pun cuti,  even kerja kilang pun macam tu kan??yaa laa time public holiday macam ni banyak kilang dah tutup nak sambut CNY tu..aku je la terpaksa tahan diri kat sini ni..

tapi kalau kerja macam aku ni,boleh gak ke kalau public aku pun nak cuti,
contoh paling mudah kan.kalau ada orang aksiden then perlu terima rawatan.. boleh tak aku cakap,sekarang ni hospital tutup bro,nak datang lepas tahun baru cina tau...boleh macam tu??kan bagus kalau boleh,mesti suma hospital dan centre tutup time public holiday nanti,hehee Takpelah aku dengan berat hati ni ,terpaksa kerja gak..ermmm

bukan tu nak cakap sebenarnya,aku cuma nak cakap aku nak  tido dah ni coz nak kena bangun awal cikit pagi ni..ni pun dah lewat tido ni,nanti tak terbangun pula aku nanti..aku gak yang susah kan?? lagipun pagi ni nak tahu aku start kerja jam berapa??jam 6 pagi weeh,ni la bahana kerja main shift ni...coz patient nak dialysis awal,so cepat balik uma Prepare tuk CNY,bijak juga patient2 aku ni..tapi yang mangsa kami kami kami kat sini....haaahaaa
aduuuui aku nak mampus tido dulu..ngtukkk sangat, love u all blogger^^

 Sumber dari atok gugel...

Kata Achie :Mata dah ngantuk,tapi hati still nak berblogging.. 


   

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger