Blog Lensa Kamera

Sabtu, 12 Februari 2011

Mencari Mood Baru

Salam Blogger..Selepas mensettlekan masalah yang ada,aku diizinkan lagi untuk
mengupdate entry buat seketika...tapi harap bersabar la ye coz  entry aku merepek2 jak ni..hehe tapi tak dapat tidur ni macam2 la aku nak buat,tapi tangan tak banyak nak buat semua benda..ada banyak idea yang timbul di awal pagi ini tapi nanti2 je la ye..dah masa untuk aku tidur la,walaupun tak ngantuk ni..heheee korang takpe bab ramai yang cuti kerja or study ni kan..aku ni cleaner la,so nak kerja gak hari sabtu walaupun hati ini tak ingin sama sekali..hehee

ok,aku baru je tukar layout kali ke berapa entah aku tak ingat dah,tapi layout yang last sekali aku guna tu kira paling lama kot aku pakai..saja je nak tukar layout coz dah bosan tengok hari2 seperti mana korang bosan baca entry dari achie a.ka. wooferstorm, tapi aku nak cakap gak yang aku sayang korang semuaa..muaaah,opss terlebih sudah...maaf^^
Mood aku sekarang ni tak menentu sikit,datang matahari kot..ngeeee 

 *Layout yang lama ni lain macam je kan??hehee

  *Layout yang baru ni entah pape la..ngeeee


Kata Achie :maaf,teda motif pun entry ni..heheee 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger