Blog Lensa Kamera

Isnin, 28 Februari 2011

Selamat Kembali Ke Kelantan..

Hai blogger..selama pagi,maaf entry kali ni entry terakhir selepas ni..bukan aku nak berhenti berblog,tapi nak tido weh..aku ni tido mesti paling awal pun jam 1.30 pagi,paling lambat pun jam 3pagi..kalau lebih2 takut tak boleh bangun pulak kang,hehee yala kena bangun jam 6.30 pagi..kalau tak,mesti lambat lagi pergi kerja...dahh malas nak cakap banyak,.direct terus je achie sebelum ko tdo...

Maaf gak,tadi tak sempat nak berbw kat blog kegemaran aku,sempat pun tak banyak ni... maaf ok,coz tadi aku kemaruk balik main Ym dengan Perisik Fbi ni,ada je dia nak tahu..hahaaa sayam sila jangan jeles ok,itu cuma penipuan semata-mata..heeehee ermmm,aku baru je hantar kawan aku kat perhentian bas kat puchong gak ni tadi , kawan aku yang mana?? kawan aku Weakun Deknot  ni,dia ni minat gila dengan Death Note..tapi dia tak tahu dulu aku pun suka death note,sekarang dah tak kot...hheee biasalah zaman budak hingusan lagi,sekarang aku dah tua bangka matang kot..heheee so boleh layan Dragon Ball, one piece dan naruto je la..hehee banyak lagi,tapi nak cakap satu2 sampai pagi tak habis..yang penting jangan lupa inuyasha suda..heheee

so harap kawan aku ni sampai ke kelantan dengan selamatnya ,bro ko dah cuti tu seminggu so layan je la cuti ko puas2 k..time aku cuti nanti jangan ko pulak nak jeles tau...heheee sekian^^
aku nak tidoooo...zzzZZZzzzz 

  
Kata Achie : Agen Sci header tu tak leh pakai la...uweekkkkk. nak nngis dulu smbil tido..zZzz 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger