Blog Lensa Kamera

Isnin, 31 Januari 2011

Cik Ela Ku Sayang^^

Hai blogger..harap sihat semuanya hendaknya,hari aku pulak
yang tak berapa nak sihat ni..tak demam,tak sakit,semua tak cuma
aku terpaksa bergantung dengan Cik Ela ni walaupun aku tahu dia cuma nak gunakan aku untuk test power dia..

Aku dah benci benci benci bila asik ni je yang terjadi,apasal aku je balik2 yang
kena ni..kalau setakat satu takpe laa juga coz aku dah biasa gak ni
sampai 2,3 ni apa kes ni..
aduiii tolong laa cik ela,kamu je la penyelamat aku sekarang ni..tanpa kamu mampus aku dibuatnya,sayang kamu ketat2 cik elaa..


Siapa berminat jadi ejen ulser??meh join aku skali..aku selalu dpt benda2 macam ni..so tak nak kedekut pulak,share2 la kita semua ok..hehee sakit sikit je pun kan??

 *sekadar gambar hiasan dari Cik Google..


Terima Kasih Cik Ela A.K.A BonJela^^
 


Kata Achie :Nak makan pun susah macam ni..ermmmmm 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger