Blog Lensa Kamera

Khamis, 24 Mac 2011

Buffered Earning l Terima je la..

 Assalamualaikum...

Aku dapat BE?biar betul ni,aku layak 
ke?macam tak layak je dapat BE lagi ni..
BE ke 4 kali ini aku dapat dari DIgI Opera mini
so apa terima kasih kerana sudi bagi
kat aku,dorang bagi aku terima je la..heheee

Macam mana ea nak maintain dapat BE
je ni,aku lama tnggu baru dapat ni..mungkin
orang tak nak tanggung risiko kat sini,maklumlah blog buruk
siapa yang sudi kan..

Terima kasih sekali lagi kepada pihak yang berkenaan ye,
anda beri ,sy segan..heheee sekian^^
  
 
   
Kata Achie :BE ke5 ada ke ni??eheee orang dah berpuluh2,aku 
baru 4..Apapun Syukur nikmat tuhan...  

*Maaf,ini entry autopublish..heheee 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger