Blog Lensa Kamera

Jumaat, 4 Mac 2011

Syok Org l Jom jadi Vip

Semalam aku bank in,semlam gak aku dah jadi ahli vip.hehee syoknya tak terkata, so Awek hot ni laa yang jadi mangsa keadaan nanti..hehee sabar je la awek,dah tu nasib kau dengan aku kan??heehee selalunya dalam sehari aku dapat download movie paling banyak tiga je,yalaa aku kan guna P1 Wimax yang lembab gila ni..tapi syukur je la ada yang ada,minat unifi tapi tak  mampu nak beli..eheeee

bila aku dah jadi vip ni,aku tak perlu risau bila file yang aku nak tak dapat nak download lebih2 lagi file baru or time waktu kemuncak..so kalau jadi vip,tak perlu risau..nak download setiap minit pun boleh,janji bayar bil la kan??heeee

nak tahu lagi apa kelebihan jadi Vip ni?jommmm



So jom dapatkan dengan kadar yang segera... nak ke??heheheee



0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger