Blog Lensa Kamera

Rabu, 9 Mac 2011

Haq l Layan movie dulu..

*Ensem mamat2 ni,sumber gambar asal dari google kampung.. 

Hai selamat pagi,pagi ini best juga bangun2 layan movie kan?ehehee mentang2 hari ini aku cuti,so tengok movie semampu mungkin..yalaa asik mendownload je keje tengoknya tak pulak...hahaaaa apa pun,aku baru je lepas tengok cite Haq,daripada pemerhatian aku sebagai penonton,kira ok laa..best gak la,cuma aku tak berapa layan sangat..macam layan cite sini ada hantu,walaupun pelakon sini ada hantu tak banyak pelakon femes amos tapi cite dia still terbaik laa.memang tak sangka den tau,heheee

jadi,malas nak komen banyak2 coz aku tak pandai sangat nak review2 ni..saja je nak buat entry merepek pagi ni,hehee jangan marah,maaf semalam tak sempat nak blogwalking coz tertido lepas layan game bowling petang semalam,kalau satu game takpe la juga,ni empat game..siapa nak main,datang ke 101 mall,murah bai..heheeee datang 101 mall,ajak2 la kita tau,sekian........

khas untuk semua blogger:-

 kalau nak tengok trailer,sila klik Sini
kalau nak download pulak,sila klik Sini 



 Kata Achie :Makin malas nak buat entry sekarang ni,tolong bagi semangat Kak Diana



0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger