Blog Lensa Kamera

Sabtu, 5 Mac 2011

Blog dia ni best ke??

 As salam..penat der,nasib baik tadi sempat gak balik sebelum magrib lepas sakan beli barang..yala,excited nak beli barang..beli apa??tunggu entry seterusnya..hehee sebelum tu,aku nak sound sikit dengan blogger sorang ni,aku geram gila der..yala,ingat aku blogger baru aku tak berani nak sound orang..kau salah orang der,lain kali jangan buat macam tu boleh tak..pantang betul aku orang buat macam tu,..kalau korang,korang tak panas hati tak bila dia masukkan blog korang dalam bloglist dia,kalau aku laa kan,memang aku panas hati..coz orang macam ni buat aku segan sesangat..,heheee yala,orang buat baik  takkan aku nak buat jahat pulak kan..sebenarnya entry ni bukan nak hentam dia pun,saja nak ucap terima kasih coz masukkan blog buruk aku ni..time kasih zaty,patutlah rajin komen sekarang ni,sungguh aku tak sangka.. lepas ni aku berusaha nak jadi pengomen tegar zaty pulak...


Zaty,aku tak baca penuh pun entry zaty juz godek2 entry yang aku rasa perlu untuk aku komen kat sini..Dan untuk entry Ini ,aku bila dalam keadaan yang mood yang tidak menentu,selalunya
aku selalu buat bodoh je..heeeeeheee memang laa sakit kepala otak ni,tapi kalau jalan penyelesaian tak terlintas lagi kat kepala ni ,takkan nak fikir sampai terkupas kepala otak pulak..bagus layan apa yang patut,zaty suka buat apa yang best?cuba layan benda tu sampai terlupa masalah tu..pastu cari tahu apa pasal mood tu boleh hilang,apa punca jadi macam tu...ingat setiap masalah pasti ada jalan penyelesaian,kecuali maut...Allah ada,mohonlah padanya dengan seikhlas hati.insyaallah bantuan pasti ada untukmu....sabar ok...


Dan untuk entry Ini ,rasanya tak salah pun kalau perigi cari timba..tapi cuma ada satu pembetulan ye,menurut statistik terbaru,rasanya kat malaysia ni lagi banyak laki dari perempuan..lelaki kan hebat,kalau tak, takde deh orang macam Jejaka Terhangat  heheeee so tak payah nak risau,kalau ada kawan zaty yang takde teman  lagi mesra tu,rekomen dorang agar berkawan dengan Along cuma lelong , Adik Maher Zain , Bro phewiitt..kalau tak cukup lagi naik kuda dengan Abang Pendekar ..dorang ni single kot,hahaaa kalau tak single lagi,aku tak tahu...heheeee tapi serius der,rasanya memang tak salah pun kalau perigi cari timba coz masing2 ada kelebihan dan kekurangan dan saling melengkapi antara satu sama lain..nak apa lagi??orang kata??kalau nak ikut orang kata,sampai besok aku tak termakan ni..hehee gurau..aku cakap merepek ea??lalalalalaaaaa~

 *sila klik banner ni ketat2 ye....yeaayyyy

  

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger