Blog Lensa Kamera

Jumaat, 18 Mac 2011

Fareeda Haud l Benar ke ni?

 *Klik untuk lebih jelas..

hai blogger,aku nak ajak korang berfikir kejap..boleh?heheee
cuba korang tengok kat atas tu?pernah dapat tak?aku dah banyak kali dapat
cuma beza nama dan situasi la..macam2 aku dapat,ada yang kata
dari arab saudi ,new york bagai2 tapi atas isu yang sama..

pelikkan?tapi ini yang terbaru aku dapat?korang pun mesti
pernah dapat ni kan?aku kadang2 dah naik hangin dapat benda ni,kalau
betul takpe laa juga.Tapi kalu niat nak tipu orang baik tak payah,
kat dunia ni memang laa lepas,tapi kat akhirat nanti,macam mna?takpe,
moga insaf laa ye,tak payah nak menipu orang lain,tak baik..nanti sendiri
kena baru padan muka..renung-renungkan,nasihat untuk diri aku
sekali.ermmmmm

ok,nak berbw kejap, kak diana aka mentua aku ni dah merajuk 
daah,maaf sis.malam ni nak komen banyak2..lalalalaaa~


Kata Achie :Nak cari kawan macam kak diana dan kawan yang lain2 ni memang susah..
so malam ni nak kipas lebih cikit..hahaaaaaa 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger