Blog Lensa Kamera

Rabu, 2 Mac 2011

Kematian semakin dekat..

As salam blogger..dingin pagi ini,sejuk tak terhingga sampai ke tulang sum2..sendirian bertemankan lappy yang telah lanjut usia,bila lappy ini bisa menemani aku lagi setelah sekian lama telah berjasa..adakah bisa untuk ku cari ganti dengan yang lain bila kenangan bersama lappy ku ini terpahat dihati,adakah sama khidmat yang diberi,adakah aku berpuas hati dengan dengan istilah "orang baru"...aku sayang lappy aku,mungkin aku sering terlepas pandang dalam menjaga kebajikan dia,moga dia sering menemani aku dikala aku sunyi sepi,dikala aku tercari-cari arah yang hendak dituju..

abaikan,abaikan seketika pada lappy aku ini,walaupun dia hanya sekadar lappy..yang tidak bernyawa tapi dia sungguh bererti,kalian bagaimana?? cuba baca Ini Ini dan Ini ,apa reaksi kalian?sedarkah kalian?untuk seketika?atau cuma ucapan takziah semata-mata dibibir ..pernah kalian merasakan bila kita sendiri berada ditempat mereka?sudah siapkah segala kelengkapan untuk diri kita?bila2 saja masa kita pula akan tiba,apa yang kita lakukan.pada diri kita,diri orang lain dan yang sama waktu denganya..jangan kita lupa pada keindahan dunia semata-mata, kerna kita cuma ada dua pilihan...neraka atau syurga?yang bagaimana pilihan kalian? 



*Hayati lagu ini bersama-sama,khas untuk kalian..


~Sekian 

Kata Achie : Marilah bersama wujudkan persahabatan yang telus abadi..sayangilah diri kalian sebagaimana aku sayang kalian..

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger