Blog Lensa Kamera

Sabtu, 5 Mac 2011

Cool selalu bersama Mr Bean...

Hai blogger...entry last untuk hening pagi ini,lambat dah nak tidur..sekarang ni tidur 
aku dah tak menentu balik,tak tahu nak boleh jadi macam ni lagu...jam 6 pagi nanti nak kena bangun lagi,ermmm tak larat der,minta nafas jap...ehhee
selain dari blog,apa aku buat?aku bukan lah terlalu tegar megar dengan blog ni..kalau 24 jam asik blog je,alamat mati der.. lagipun tiada peminat fanatik aku yang perlu  untuk aku update enty dari masa ke semasa,so jika ada idea,maka ada la aku tu..heheee

ermmm.perkara wajib tak payah nak cakap laa kan..itu sendiri mau ingat la,tak kan nak cakap lagi ..kita dah besar panjang ,buat susah je nak cakap benda yang sama banyak kali..aku balik je dari kerja,memang terus layan lappy jee..tpi bukan maksudnya layan blog semata2,nak update entry tnggu idea muncul der,kalau tak muncul aku jadi silent reader dulu..eheheee bukan apa,kdang2 tiada benda nak komen,tak pun kalau entry terlalu melambung tinggi,susah sangat nak faham,segan pulak nak komen kan..nanti dia tanya lain,aku jawab lain..,kan dah memalukan diri sendiri tu..heeheee kalau tak dengan blog,aku layan kosmo online la..tak pun layan you tube..sambil layan you tube tu aku suka download movie,coz aku kaki movie kot..suka sangat download,pastu baru tengok sampai lebam mata ni..heheee kadang2 layan sapsai fm gak..hohohoho

 sebenarnya aku nak cakap satu benda ni,kalau kita ada masalah..apa patut kita buat?? kalau aku laa kan,aku cepat sangat tension kalau ada benda macam tu berlaku.jadi cara aku senang je.aku buat2 lupa je la masalah tu..pastu layan sound kuat2,biar hilang sekejap masalah diotak tu...dan aku suka layan you tube tengok video lawak2 supaya terhibur hati yang tengah gundah gulana ni..hahaaa so pada blogger yang ada masalah tu kan,kalau rasa ok,ikut je la petua sot dot aku ni..heheee lagi satu,jangan fikir org yang selalu happy tu tiada masalah,silap2 hari bulan dorang lagi yang serabut tau..cuma dorang pandai kawal diri dan cool selalu macam aku..hahaaaa korang macam mana pulak??hehee tiada masalah ea??sekian....

 *Sekarang ni suka layan cite mr bean..hahaaaaa mr bean memang cool...


Kata Achie :buat Ummi ,jangan sedih2 k...ceria dan cool selalu.. kalau bosan umi,sila klik SiniSini dan Sini  ..Setiap orang tidak boleh lari dari masalah,cuma yang membezakannya bagaimna cara untuk kita atasi dengan sebaik mungkin...allah sentiasa bersama dengan orang2 yang sabar...zzzZZzzz

 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger