Blog Lensa Kamera

Selasa, 15 Mac 2011

Domain dan Hosting l Jom sign up bersama achie.


Hai blogger..hari ni aku nak ajak korang korang dan korang yang masih belum 
punyai domain dan hosting sendiri tu,pada yang ada tu abaikan seketika ye...ok hari ni nak promot sikit  Net kl kat korang..berbaloi2,dengan servis yang sangat pantas tapi mesra alam pelanggan gitu2 lorrrr...aku pun mulanya tak tahu sangat bab2 nak pasang  domain dan hosting ni mulanya tapi staff dari Netk kl banyak beri tunjuk ajar,so jangan malu jangan segan kalau
nak sign up juz klik banner kat sidebar tu tau.kalau malas ,banner kat atas ni pun boleh..
dari korang je yeee...

Tapi kalau ada yang masih belum tahu cara macam mana nak sign up,korang cuma 
perlu komen kat entry ni ok..insyallah aku akan bantu takat mana yang mampu, aku pun bukan juga pandai sangat kan tapi setakat ni dah ada sorang aku buat,tidak lain tidak bukan pemilik Syafiqah.Com  yang asalnya menggunakkan pcar19.blogspot.com ..dan hari ini mungkin ada sorang lagi yang akan berdomain,siapa?itu kita kena tunggu tau..heheeee

Kata Achie :Jangan tunggu lama2...heeeee 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger