Blog Lensa Kamera

Rabu, 23 Mac 2011

Tak sempat berupdate....

Assalamualaikum...

Blog aku dah bersawang ke??hehee harap2 tak lagi,korang 
rindu aku tak?mesti tak ni,cian aku takde siapa nak rindu..sampai
 hati korang ea,takpe aku bagitau bapa aku 
baru tau..hahaaaa main2 je la,apa benda aku mengarut ni,aku
pun tak tahu..heeee maaf

aku kat sini sibuk memanjang cikit,tak sempat nak berupdate ni,
apatah lagi nak berbw..hehee aku pun rindu nak mengarut kat sini,tapi faham je
la sampai kat kampung ni banyak benda aku nak kena buat..ni pun baru je sampai kat uma
ni..ermm tak tahu bilalah aku kan dapat berblog dengan tegar,aku tegar ea??haha
takkan,tapi takpe esok aku try terbaik nak berbw kat blog korang yang terjah aku,insyallah 
itu pun kalau sempat..

oklah blogger,akhirnya dapat gak aku berupdate walaupun agak merepek
apa yang aku kata ni,so tunggu je la esok ye,aku nak tidur dulu..penat sangat la,maaf ye kepada blogger yang aku kasihi sekalian..insyallah,esok aku datang terjah tau..hehee


babai^^cool selalu..

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger