Blog Lensa Kamera

Isnin, 14 Mac 2011

Mood nak kerja..

Hai blogger.sekarang jam menunjukkan dekat nak masuk 6pagi 
waktu malaysia, dan mata aku sampai sekarang masih tak boleh 
nak tutup..kenapa mata aku ni?ada masalah? ermm masalah apa ntah,aku tahu 
laa nak cakap..ermm 1001 benda aku tengah fikirkan ni..

Kejap lagi kawan uma aku nak bangun la tu,nak bersiap pergi ke kerja..aku?aku ntah la
apa nak jadi dengan aku ni,nampaknya cuti lagi aku minggu ni,dah minggu depan cuti lagi coz nak balik kampung.errrrmm
malas der nak cuti,tapi nak buat macam mana..dah memang aku cuti,so pagi ini aku dah plan dah nak pergi sunway,bukan lepak sunway lagoon tau..tapi pergi kat Asia Renal Care kat sana? kenapa?tu nanti2 je la aku share ok,bukan semua aku boleh share dengan korang..seganpulak nak cakap kan?tapi aku rindu nak pergi kerja,aku rindu nak jumpa patient aku,aku rindu nak buat kerja tapi aku benci MANAGER aku.,.
ermmmm sekian 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger