Blog Lensa Kamera

Rabu, 9 Mac 2011

Gambro AK96 Operator Training

Hai semua..ermm,dah bosan tengok movie der..so bersiap nak keluar ni,ada siapa nak
follow dari belakang,kalau ada silakan yaa.ok sebelum tu aku nak share sikit dengan korang 
time aku training baru2 ni,jangan tak tahu tempat aku kerja ni kalau boleh setiap hari ada
je training bagai2...malas nak dengar tapi kena dengar juga..heeeehe  

Lagipun selalunya kalau ada training,mesti balik kerja lambat ni...tak tahan  kalau macam tu,
nasib baik laa bukan selalu,tapi dalam sebulan tu kebarangkalian dalam 3,4 training juga la..
korang nak??kalau nak,lain kali aku ajak free punya yee...hahaaaa aku nak chow dulu,dah lewat ni..so korang layan je la gambar buruk ini tau..hahaaa

~Tajuk dia ni buat sakit hati je la..hahaaa

~Selalunya time training mesti ada makan punya..jom makan..hehee

~Pizza memang best la,layan sampai khayal..lalalaalaa~

~Terpaksa bagi demo dengan penceramah jemputan..banyak benda baru  tahu walaupun kerja dah agak lama ni..ilmu,cepat masuk dalam otak..hehee

~Inilah mesin gambro,dalam entry sebelum ini aku ada tanya harga mesin ni berapa.. nak tahu berapa..harga mesin ni murah je,baru Rm48,000.. ada siapa nak beli?hehee


Kata Achie :tinggi mana ilmu kita,masih ada yang perlu diterokai..fikir2kanlah^^

 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger