Blog Lensa Kamera

Khamis, 10 Mac 2011

Merah itu indah?

Tetiba pulak teringin nak buat entry pasal kaler2 ni,aku tahu member aku ni taksub
 dengan kaler biru..biru comel ke fren?macam biasa,aku tak nak gaduh2 dengan dia la,aku kata cool je la ar...tapi merah lagi nampak cool tau,hehee tak caya,tanya red mummy,merah nampak seksi tau...seksi lagi cool gitu2 lorr...

aku pun tak tahu napa aku minat gile dengan kaler merah2 ni, dan sering mengidam terfikir naik kuda merah sambil lepak dengan Shag Sayam bertemankan Cik Tom diterengganu..bila laa dapat pergi ke sana ni, hanya Cik Scc boleh beri jawapan sebenar ni,walaupun Kak Astina ada disisi..apa benda aku merepek ni,ni kisah pasal kaler2 der,bukan benda mengarut bagai2..maaf,terlajak gear sekejap.. ok, aku layan kaler merah ni dari skola menengah lagi,tak percaya sila tanya kat Nelly coz dia pun suka merah gak..suka ke??heehee 
 layan sebentar kaler merah yang membuat ku terpesona..jooomm

 ~Siyes aku tak pernah lagi makan durian warna merah..ada ke??ermmm

 ~Teringin nak cat kereta dengan kaler merah gak..heeeehe

~Dan gara2 merah,antara sebab aku suka dengan cite inuyasha ni..heheee 

Tapi yang pasti,merah ni juga laa menyebabkan aku terluka bila lembu si Kak Chik pernah berlari 1000 langkah gara2 tidak puas hati dengan baju merah yang diberi oleh  Cik Zaty walaupun Cik Pika  marah tak tentu hara..aku yang dikejar lembu, si Iwan pulak tension sahaja,apa kes bro? gaduh dengan Along Tapa ke?biasala tu,sekali sekala berhentam muka,terasa best juga..aik,macam pantun pulak entry ni,hohohoo dan nak bagitau Kak Diana ,tunggu sahaja review dari aku,walaupun aku baru lagi tak tahu..aku tak suka mengata,cuma terasa sahaja dengan entry Ara
Itu sahaja,aku cakap pasal kaler,lain pulak yang terkata,apa2 sajalah,aku dah tak kisah..yoyooo sekian...

kejap,walaupun aku suka kaler merah,aku kadang2 hot juga dengan kaler merah ni
apatah lagi kalau melibatkan benda ni..apa dia?jom terjah^^



Korang suka kaler apa??kalau ada,sila nyatakan dengan segera melalui entry korang.. kerana aku suka menduga korang melalui warna sahaja,hahaaa so siapa berani,aku nak cabar tulis entry pasal kaler apa korang suka dan penyebabnya..maaf dah cabar korang,mesti terikut2 dengan style cool Kak Diana ..hehee

Kata Achie :Tak berani takpe,aku diam seribu bahasa sahaja..hehee tapi kalau berani,sila tinggalkan entry pasal kaler2 korang kat ruangan komen entry ini,aku rasa nak terjah pun ada..tapi ada ke??urmmmmm


0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger