Blog Lensa Kamera

Sabtu, 12 Mac 2011

Proton Inspira l Buat aku tak tahan..

Hai Blogger...aku sedang dilambung mimpi indah ni,ermmm best gila bawa kereta Inspira.. perghh memang sedap la orang kata..rasa nak makan pun ada,thank la kat kawan aku coz sudi bagi peluang untuk aku bawa walaupun masih tak puas der...tapi bukan kereta kawan pun,kereta bapa dia..dah rezeki aku pulak coz sempat juga menjamu selera kereta ni,rasa nak buat drift pun ada ni..hehehee

Sekarang duk fikir ni bila boleh dapat kereta tu,maklum aku ni ada kereta pun kereta
 sorong je la... tak mampu nak beli inspira bagai2 ,tengok laa kalau ada jodoh dengan KKM nanti,aku nak gak satu..boleh macam tu?kalau tak dapat pun takpe,coz aku lagi minta honda city la.heheee rasanya lagi cool..ngeeeee inspira ni aku suka body yang cun dan semestinya pilihan kaler merah tu yang buat aku tak tahan.aku suka gila  kaler merah,. korang minat kereta apa ea??Ada yang nak belanj ke??hehehee sekian..

Untuk mengubatkan hati aku yang lara ni,aku nak layan kejap gambar yang 
ada ni.nak join??joommmm 

  *Kaler merah memang seksi..heheeee

 *Korang nak kaler apa?merah sudaaaaa..heheeee

*Luar cun,di dalam semestinya cool gitu-gitu ar.. 

 *Enjin tak payah nak cakap la,semestinya power beb..hehehee



 *I luuuuuv u ketat2 inspira

Kata Achie :Hanya mampu berkhayal buat masa ini.hahaaaaaa maaf,jakun sekejap..lalaalaa~


0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger