Blog Lensa Kamera

Ahad, 6 Mac 2011

Hari yang agak gila..

hai blogger..selamat pagi semua,apa cite dipagi hari ni...mesti
baik kan korang siap bertiduran lagi..aku yang masih keletihan ni yang kurang tidur terpaksa 
bangun lagi awal kerana hari ni aku ada kursus di Prince court,malas nak pergi tapi memandangkan wajib pergi coz semperna world kidney day,so aku terpaksa pergi juga...

so malas nak banyak cakap lagi,aku nak kena bersiap dulu ni..register jam 9.30 tapi jam 9 dah kena ada kat sana,so jumpa korang lagi ok di entry aku yang seterusnya..tapi jam2 petang nanti kami dah siap dah,so pastu ingat nak jalan dengan kawan kerja  kat Klcc,siapa yang lepak kat klcc hari ni,sila angkat tangan dan lepak sama2.jommmmm.sekian~

 Kata Achie :tajuk entry yang keluar dari landasan kereta api,.haaaa




0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger