Blog Lensa Kamera

Jumaat, 11 Mac 2011

JELAJAH BLOG 2011 : AKU INI BLOGGER LELAKI

Hai..nak join segmen En Ben la juga kali ni,dah lama tak join tau..bukan
apa,selalu je tersangkut time nak join..kadang2 terlepas pandang segmen yang dianjurkan
oleh En Ben ni.heheee Maaf En Ben..So aku nak join dengan perasan agak tak malu ye.jomm

 *jom join dengan klik banner kat atas ni..jommm

Kenapa Aku Berblog?ermmm okey,sebelum tu aku berblog mulanya bila adik aku 
sendiri berblog entah apa2..aku fikir best ke benda blog2 ni,macam mengarut pun ada.tapi bila
aku try sendiri,baru tau rasanya..tahan je la hati ni,heheeee dan baru tahu,dengan berblog boleh dapat income sampingan,tapi rasanya tak perlu nak kejar semua tu coz kalau dah rezeki tak kan kemana..berblog ni best coz dapat luahkan apa kat dalam hati dan paling best dapat ramai kawan..heee sekarang dah dapat Umi baru...heheeee jangan jeles

 Kenapakah blogger lelaki lebih kreatif dan blog lelaki lebih mudah dapat perhatian dari blog wanita ?soalan agak rumit ni,coz aku still baru kat sini.entah la,mungkin lelaki banyak guna daya fikiran menyebabkan dorang lagi kreatif,dan lelaki suka membuat entry yang bergaya dan cool..tapi bukan macam aku,boleh jawab macam tu ke En Ben?Lagipun rasanya blogger perempuan lagi ramai,so peluang lelaki tu cerah untuk dapat perhatian lebih dari kaum hawa itu sendiri...heheeee 

Blog wanita yang anda suka baca??ermmm,blog yang aku suka,boleh banyak ke?dua cukup laa 
okey blog Umi dan Blog Cik Tom

 `Sekian~





0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger