Blog Lensa Kamera

Rabu, 16 Mac 2011

Ketaksuban yang melampau batas..

Perghh..aku angau dengan Anak Akak ni,serius tak tipu..siang malam asyik 
termimpi-mimpi ni..kalau Sayam 1Sayam 2 dan Sayam 3 tahu,,habislah aku dikerjakan,
mahu patah tulang belakang ni dibantai cukup-cukup..tapi apakan daya ,aku 
tak mampu mengawal ketaksuban yang melanda jiwa ni..nasib baiklah ummi aku tak tahu,kalau tak mahu hancur telinga ini dileteri 25 jam tak henti-henti..bertuahlah badan bro berkuda tak bagi tau.kalau tak naya aku dibuatnya...ermmmm syukur..heeeeheee

Tapi kenapa aku tak boleh memujanya?salahkah jika aku dah terlanjur?terlanjur meminati Maisara (bukan nama sebenar) ni?tak salahkan?aku terlalu angau dengan dirinya,sampai kemana dia berada,aku mesti nak tahu..apa dia buat,dia nak itu,nak ini.semua 
aku tahu..sampai ada yang bilang aku ni pemuja tegar..wujudkah perkataan itu bagi aku?
aku peduli apa,itu hak aku..kamu semua tak berhak nak masuk campur,atau kamu jeles? kamu dengki dengan aku kerana kamu tidak bisa menandingi aku.. Kamu dengki.hahaaa

Ada yang berkata pada aku,kenapa aku tetap memujanya sedangkan orang yang aku
puja itu tidak memberi apa2 respon terhadap diri aku,cuma aku yang tergila-gilakannnya..  dia buat salah,aku tetap nak bela..dia mencalit muka,tapi aku masih berada disampingnya..
salahkah apa yang aku lakukan itu??ermmmm

Ulasan Achie :Maaf entry ni bukan apa-apa..watak2 kat atas tu  cuma 
rekaan semata-semata..cuma nak ajak berfikir sama,.kenapa kita terlalu taksub kepada
sesuatu,tak kiralah manusia mahupun benda..kenapa?kalau manusia ,dia berbuat salah kita masih tak endah,jikalau benda ,benda yang berfaedah masih nak jaga..alahai manusia,aduhai yang bernama achie..insaflah kita sebelum diinsafi..kerana ada yang lagi berhak untuk dipujaNYa..fikir-fikirkan...
nasihat untuk diri sendiri.. 




Kata Achie:maaf jika ada yang terasa,sekadar luahan semata-mata..
 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger