Blog Lensa Kamera

Isnin, 21 Mac 2011

Skandal Panas l Bertuah ada sayam berempat..

Assalamualaikum..

Tak tidur lagi aku malam ni,dah
  pagi dah pun ni,dan aku masih begini..tak dapat nak tidur laa,
maklumlah aku dah start bercuti,Mak Maisara sila
jangan jeles mentua,aku nak ke doha kejap jumpa  
Ummi tersayang...Opp silap,nak berkemas
nak balik kampung halaman,so
dah mulai rumah ni sunyi
dengan pemergian 
aku ..hahaa
ye ke?? 

Yala,kiranya malas gak nak balik,tapi
memandangkan aku dah lama tak balik,Jadi
aku kena balik..hehee jadi malas nak cakap banyak
coz banyak benda lagi nak kemas ni,aku nak ucapkan terima kasih 
kepada Lalink TomLalink Shag ,Lalink Scc dan Lalink Pika
perggh.tak sangka dah cukup empat lalink aku ni..tak boleh
nak tambah lagi la,tak tahulah boleh lagi ke nak mengorat maisara
anak Kak Diana..harap2 ada lagi peluang ok,tuk 
masa akan datang..hehee


so sebelum aku nak melalak menipu lebih2 kat sini,aku
nak ucapkan jutaan terima kasih kepada yang sudi berkunjung kat blog buruk ini
dan  seterusnya sudi sekali memberi komen disini..aku dahulukan dengan ribuan
terima kasih ye,aku insan biasa selalu melakukan kesalahan tanpa disengajakan,so
harap2 korang selesa berkawan dengan aku yang serba serbi kekurangan..manatau
takat ni je penulisan aku kat sini,so harap kosong-kosong dan tiada dendam antara
kita semua..kita berblogging untuk apa?bukan mencari lawan tetapi teman,teman yang
bagaimana?yang bisa menemani kita suka dan duka..insyaallah,
ok,jum terjah entry2 yang ditujukan khas buat aku dari 
lalink berempat..trimas lalink..sayang ketat..muaaaahh3..hahaaa




 Klik Banner2 kat bawah ni ketat2..kalau belum kenal,follow sekali..
dorang ni terbaik dari ladang tau..3C :cantik,comel dan cool...Cool tu yang penting..heheeee 

 *Cik Tom

 *Cik Shag

 *Cik Scc

 *Cik Pika
 
Apa macam?best tak?teruja siot.heheee sekian^^ 

*Gambar hiasan semata-mata..hahaaaaa 




Kata Achie :Flight aku selasa pagi,so malam ni tidur kat airport..ada siapa nak teman?heheee
p/s :tiga sayam dah ada domain,sayam shag bila lagi..hehee



 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger