Blog Lensa Kamera

Ahad, 20 Mac 2011

HANIM BUAT BLOGLIST? BETOL KE?

Assalamualaikum..

Dapat tag dari Cik Scc kita ni,thank ye sayam...lain
kali tag lagi,lain kali ada contest coklat,aku tag scc ketat2 tau..heeeehe cool
tau..so kali ni nak join bloglist Cik Hanim ,so
sebelum tu layan dulu syarat yang diberi..joommm

 1.copy gambo conan kat atas tu..tajuk entri "HANIM BUAT 
BLOGLIST? BETOL KE?" pastu link kt entri ni
2.comment pasal blog aku..lantak la nk comment positif ke negatif
3.tag kat 1 blogger lelaki & 1 blogger pompuan
4.nyatakan jantina korang..
5. bile da siap cam biasa tempek kat entri ni ok 

*klik conan ni kalau nak join..lalalaaa~ 

Bagi aku,blog Hanim ni ok dah banding buruk blog aku ni,tiada apa
yang perlu diubah..tapi kalau nak ubah gak,hasilkan entry yang ringkas tapi membunuh di
masa akan datang ok..heheeee dan AKU ADALAH LELAKI..heeeehee

nak tag dorang ni..

 *siapa nak join,join je ye...


tarikh tutup :- 
15/4/2011 






 



0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger