Blog Lensa Kamera

Sabtu, 19 Mac 2011

Minum susu soya..

*Kredit buat google.heheeee 

Assalamualaikum...
  
Tak dapat nak lena ni,tak ngantuk lagi,bukan apa patutnya malam aku 
jadi kelawar,siang aku tidur..tapi itu untuk sementara waktu je,kalau dah start bz,aku akan rotate ke waktu yang normal orang buat..heheee

tak ngantuk ni,layan novel kejap sambil ke dapur nak buat air..time nak buat tu
terfikir pulak nak try minum susu soya yang ada kat peti sejuk..aku ni serius tak pandai minum susu soya ni,asal minum je aku muntah,asil muntah je aku minum,.opppss heheee jadi tadi try lagi mana tau aku dah okey,dah boleh minum susu dan akhirnya result yang 
aku dapati agak menghampakan..

aku masih tak boleh masuk dengan susu soya ni,sedangkan susu biasa pun aku tak
layan,apatah lagi susu soya..dan aku tahu banyak gak kelebihan susu soya ni walaupun ada
kelemahan tertentu..so aku ingat nak try lagi dilain kali nak tak tengok macam mana,
ada perubahan ke or aku memang ditakdirkan tak boleh minum susu..
korang minat minum susu soya tak?kenapa minum?okey,aku ada kerja..sekian.. 

 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger