Blog Lensa Kamera

Jumaat, 11 Mac 2011

Lelaki menangis tak cool..

Hai blogger..aku pernah disoal siasat oleh kawan aku time study dulu,aku jawap itu ini,
boleh pulak dia bantai gelak2..dia tanya pasal kenapa lelaki perlu menangis ?dia kata nampak
tak macho,selalunya yang menangis ni kaum hawa je..time tu,aku sedikit pelik gak dengan pertanyaan dia ni..maknanya lelaki tak boleh menangis langsung? begitu? ermm
kecian dengan lelaki kan,tak boleh bersedih menangis tanpa bersebab..dia kata lagi kalau kes2 tertentu lain cite laa..

ermmm,pendapat aku laa.tak salah pun kalau lelaki tu menangis..lelaki macho?cool? memang lelaki ni macho ,semestinya cool tapi yang pasti aku tak macho ea,cool je..ehheee tapi kami pun ada gak perasan,menangis ni bukan diberikan khas untuk perempuan semata2,lelaki pun ada hak untuk menangis,tidak semestinya kena pada kes2 yang tertentu..kalau dapat lagi lelaki  yang sensitif tu,lagi haru biru.heheeee aku sensitif,itu memang aku akui.tapi bukan bermaksud aku nak menangis hari2..hahaaa 

So jangan hairan la ye,kalau lelaki boleh menangis.tu perkara biasa,bukan luar biasa..  memang susah nak tengok lelaki ni menangis coz kebiasannya lelaki lagi suka memendam rasa... kalau ada masalah,lagi suka dengan sikap berdiam diri..mungkin merasakan itu yang terbaik bukan terbalik.., betul tak blogger lelaki??ada bantahan?so malas nak banyak cakap lagi,aku nak keluar ni..so siapa berani ada masa,silalah bantah or apa je yang korang rasa patut dengan cara komen kat bawah or buat entry pasal ni,semua tu terpulang ok..coooooool

_Sekian_

 *Lelaki ni menangis nampak cool je..eheeeeee

Kata Achie :Nak tengok wayang,jommmmmm 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger