Blog Lensa Kamera

Sabtu, 12 Mac 2011

Review l Kak Diana jangan marah

Hai para  sunah sakura Blogger sekalian..Hari ini,aku rasa rajin pulak nak 
bantai terjah blog kak diana kita ni,sebelum tu maaf la ye.aku ni budak baru so 
agak memalukan diri sendiri pulak nak terjah2 blog senior ni,ampun kak diana..jangan marah2 ye,nanti raya minta maaf banyak2..sebenarnya,aku baru je balik dari tengok wayang tengok cite Hikayat Merong Mahawangsa,nanti dilain kali aku cite ye..pagi ni dah tak sempat coz aku nak kena tido awal..cuti dah habis la fren,sabar je la hati..ok,tak nak buang masa lagi,aku nak terjah dulu blog kak diana ni,bukan niat dihati nak review kak diana ni,tapi dia pernah kata dia tak pernah lagi kena review,so memandangkan aku ni  menantu sayang ketat2 kat dia,so aku nak beri pendapat aku  la..kalau tak percaya,rujuk entry kat Sini

Sebelum tu,siapa kenal Kak Diana ,kenal kan?kalau tak kenal,kira rugilah korang ni..dia ni kira senior gak la,aku kenal dia time bila aku tak ingat.heeeehee maklumlah penyakit lupa aku sekarang ni makin menjadi2..tapi aku start suka blog dia bila dia rajin benar datang komen blog buruk aku,dia komen blog aku!!!.,.pelik tu,kalau aku yang rajin komen takpe laa juga..so mana nak sorok muka aku ni,malu lah bila orang yang lebih lama tegur aku dulu..so sejak tu aku try yang terbaik untuk jenguk blog dia walaupun kadang2 aku terbabas juga,..maaf Kak Diana

*Follower Kak Diana,maaf terpaksa printscreen tanpa izin..

 Tanpa follower ,siap kita?ada yang kata follower tak penting,yang penting blog kita itu sendiri macam mana bentuknya..ermm bagi aku lah,follower ni memainkan peranan yang cukup besar ke atas sesebuah blog tersebut..tanpa follower,siapa kita ?kalau takde follower langsung sebagai contoh,korang merepek sorang2 kat sana,siapa nak baca?korang sendiri la jawapnya..tapi semakin banyak follower ni,semakin banyak hati nak dijaga,tapi kak diana memang cool..dia walaupun banyak follower,tapi rajin je komen bog ni,merata blog aku tengok ada je jejak kasih dia kat situ.jeles sekejap...

 *Ranking untuk Alexa Traffic..

Rangking Kak Diana ini pun boleh tahan juga,coz dah kira ok la berada kat 1,530 untuk ranking malaysia.aku ada?aku jauh nun kat belakang sana..so harap lepas ni kak diana berusaha lebih kuat lagi ye,tidak mustahil lepas ni ranking naik sampai boleh fight dengan blogger femes kat luar sana,semua tu kan tak mustahil..kuasa tuhan serta usaha kita

 *Speed Test..

Ermm..bab ni aku lemah sikit ni,tapi kalau tak silap kalau kurang dari 100kb kira ok la tu,.
 itu kalau laa,kalau silap aku tak tahu.harap ada membantu kat sini..hehee  dan aku panas hati bila blog aku ni berat mampus nak loading ni..grrrr mesti belajar dulu dengan kak diana ni,boleh sis?heehee berat sesuatu blog ni amat penting untuk kita,coz semakin berat blog itu nak loading semakin ramai orang malas nak datang jenguk...so jangan hairan kalau blog korang ramai orang tak jenguk,kak diana kalau boleh bagi power lagi ok loading blog kak diana tu.. teruskan mencuba^^

okeylah,malas dah nak merepek lagi..ni bukan review sebenarnya,mungkin luahan perasan aku semata2 nak update entry coz kekurangan idea.harap jangan ada yang memanas pula..cuma nak cakap satu benda,thank Kak Diana coz selalu datang blog aku,traffic dari kak diana pun tak kurang hebatnya..sayang ketat2,heheeeee  dan aku suka cara kak diana buat entry,sempoi ,cool tapi menusuk kalbu ni...ringkas orang kata tapi padat,dan setelah aku godek2 baru jumpa entry ni semula,entry apa??entry kat SiniSini dan Sini


cuma,nak tanya sikit mana pergi blog archive kak diana?berpeluh gak nak godek2 entry yang lama ni.mgkn ada sebab kak diana buat macam tu..pasal apa??tu kak diana yang tahu..heheee

Okey,sebelum nak tido aku nak tujukan satu video khas buat kak diana senyum2 ye..terima la sis,tak nak dengar takpe,beri je kat maisara,buah hati aku..eheee  





Kata Achie :Maaf sis,aku bukan pandai review blog macam Dia ni.ermmm

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger