Blog Lensa Kamera

Jumaat, 18 Mac 2011

Budak Mana Ntah l Kamu dimana..

Assalamualaikum w.b.t
  
 *Akaun blog dia dah tutup..ermmmm 

Pernah baca tak entry aku yang Ini ?serius aku cakap aku 
terharu sangat dengan blogger ni,tapi 
sekarang dia kat mana ea?
hilang khabar macam 
tu je..

Dan aku baru tahu hari tu dia adalah kawan aku sendiri 
gak..bila aku cakap kat dia,tanya dia siapa, last2 aku boleh agak
dia ni siapa...dunia ni kecil je pun,tak sangka jumpa gak
dia kat sini...

pesanan buat blogger ini,aku tahu kau dah ada blog baru,tapi
kenapa tak datang jenguk kat sini der?
marah ?Benci?maaf ye kalau aku ada
buat silap,aku insan biasa gak..
tak lepas dari melakukan 
kesilapan..



Kata Achie :harap kita boleh berkawan semula....ermmm 
 kawan yang baik susah untuk ditemui..

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger