Blog Lensa Kamera

Khamis, 3 Mac 2011

Jom bantai cukup-cukup belog dia ni....

*Sila klik ketat2 banner ni..simple tapi comel..

As Salam..lewat gila aku nak update entry,nasib baik aku kerja petang hari ini..dah nak pukul tiga pagi aku masih tak boleh nak tidur,badan dah penat,dah letih sangat tapi mata aku ni sengaja nak buli tuan dia, dak tak dak aku layan lagu2 yang ada kat Sapsai Fm ni,best laa coz sekejap je dah dimainkan lagu yang kita request tu..eheee sambil2 boleh chatting lorr,tu pasal nak update netry pun macam malas jak ni,jauhkan dari sifat M ni..amin3

Blog Ara ini simple,tanpa widget yang pelbagai..tapi ada apa pada widget kan??mungkin cuma
untuk mencantikkan sesuatu blog tu kan,tapi rasanya kalau entry pun dah boleh membunuh rasanya tak perlu lagi lah widget2 yang karut mengarut macam yang blog aku pakai ni.. Aku suka blog dia coz tertarik dengan kata2 yang dia guna pakai..lagi satu,aku kira nak bodek laa dia ni coz dia pun kaki novel gak,manalah tau boleh baca free....ehheee
 sekian je la,nak tidur...zzzZzzz

 *entry simple tapi mendalam...ermm


Kata achie :betulkan aku jika aku salah...sayang kamu semua 

   

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger