Blog Lensa Kamera

Rabu, 16 Mac 2011

Budak zaman sekarang..

Alahai,susah nak cakap der..nama pun budak kan,tapi budak zaman sekarang..
zaman dulu?sekarang?sama ke?hahaaaaa kalau sama,rasanya tak jadi benda begini..
aik,sabar jela hati aku tengok,nak lempang tak sampai pulak tangan ni..nak lebih,kata kita pulak yang menyibuk..habis?nak suruh kita buat apa?diam seribu bahasa.begitu??aku malu,segan,kecewa..kau?masih mampu senyum memerli,alahai kesiannya diri kau,tapi 
bagaimana hendak aku bantu?hanya mampu melihat,nak berkata kau dah siap sedia..

Aku bingung,buntu memikirkan ini semua..apa gunanya aku hidup hanya jika untuk
melihat kau membuat kesilapan yang bagai membunuh dirimu sahaja,dan aku sebagai manusia,hanya mampu melihat tanpa mampu membuat apa-apa...Atau adakah aku layak digelar manusia,layakkah ?ermm bermain difikiranku bila aku pula berada ditempat kau,dan sebaliknya..adakah kau juga akan berbuat demikian,hanya melihat aku dan juga tidak mampu terkata..akhirnya,aku hanya mampu melihat dan berdoa,moga kau akan baik-baik sahaja,dan berpatah kembali ke jalan yang benar...aku Pasrah..


0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger