Blog Lensa Kamera

Sabtu, 19 Mac 2011

BEN ASHAARI : AKU SAYANG BLOG INI

*Klik banner kalau nak join..

Assalamualaikum...

Blog Pilihan aku : Cik Tom 
*Bukan bermaksud yang lain tak bagus,bagus gak tapi
aku kena pilih satu je,maaf ye Ummi , Mentua ,Bro PB , Shag Comot.
dan En Ben sendiri,Takpe banyak tulis pasal en ben kan..heeeeehe

1)Sila jelaskan KENAPA anda kagum dengan blog tersebut .. 
TIDAK KURANG dari 100 patah perkataan .. OK ? Tidak kurang ok !!  
 aku kagum dengan dengan cik tom ni coz dia baru je pun berblogging.,kalau tak silap
pertengahan tahun lepas,tapi lihat je la dengan follower dia,dah beriban gak..dan aku tahu dia sorang blogger yang suka merendahkan diri ni,kalau tak,tak mungkin dia selalu singgah dan komen blog buruk aku,dan aku tahu dia ni baik hati dari respon blogger yang lain..blog dia pun comel je ni,aku suka tengok kaler yang dia guna pakai,memang gempak dan aku jeles sekejap..dia pun
tak lokek nak bagi tutorial yang dia tahu,kalau ada blogger yang tanya dia akan cuba
share ilmu yang ada..kalau dia sendiri pun tak tahu,dia cuba akan refer blog yang sepatutnya..so mestilah aku kagum dengan blogger macam ni,memang cool la cik tom...nama domain dia pun pendek je ni,senang nak ingat..kalau aku tak silap,aku tukar domain pun lebih kurang sama je pun dengan dia..tapi kenapa aku tak jadi macam dia?sebab aku tak cukup baik ke??hahaa ermmm dah cukup ke 100 patah perkataan ni..tak tahu nak cakap apa lagi der,heheee 

2) Sila buktikan yang anda benar benar kagum 
dengan blog tersebut ! Jeng jeng jeng !! 


Tengok je la benda atas ni ,yang aku amik dari cik tom..cik tom jangan marah
ok,hehee ni bukan maksud aku nak kata aku ni bagus ke apa,tapi aku
memang suka gila datang blog cik tom ni kalau aku ada masa yang terluang a.k.a free
tak percaya,tanya Sayam ni,..boleh ke jawap macam ni En Ben..cool ok..

3)Sudah berapa lamakah anda mengikuti blog tersebut ?? 
 Dari Start aku kenal dia bulan 10 tahun lepas,baru je 
pun kan..ermmm 

4) Sila ceritakan tentang blogger tersebut .. 
 Ermm..bab ni aku failed sikit,hehee yang aku tahu
dia ni orang terengganu,sekarang ni amik kursus apa ntah untuk 6 bulan..
dan dia ada seorang adik yang bergelar blogger gak, blogger mana?
blogger Cik Yaty..
*maaf,den ni memang cepat lupa..heheeee
tak caya tanya Sayam 2 ni...

 5)Apakah blogger tersebut mengetahui anda kagum dengan blognya ?
Tak tahu kot,lagipun tahu gak ada blogger yang lagi
kagum dengan dia banding aku...so takde hal laa derr
 aku cool je..heheee

6)Jika diberi peluang bertemu dengan blogger tersebut , sila 
beri 5 soalan yang akan anda tanya kepadanya 
!! Jeng jeng jeng .. 
 ~Nak tanya apa ea..5 je ke?lebih tak boleh En Ben?heehee  Tanya ni:-
         *Nama penuh cik tom apa..
     *Alamat rumah apa?heee <--Ni mengarut ok 
 *Profile penuh Cik Tom apa?hehee
                            *Kenapa lama tak dengar kabar ni?                             
*Bila nak kahwin?hahaaaa  


 kata Achie :Terima Kasih En Ben



 
 




 
 
   




 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger