Blog Lensa Kamera

Sabtu, 19 Mac 2011

Nuffnang l Buffered Earning yang ketiga..

Assalamualaikum..



Malam ni sepi hening tiada bersuara,kawan semua sibuk lepak
diluar sana..aku sendirian disini bertemankan lappy yang tekun melayani diriku
kerana  29 jam seharian aku disini..ermmm ada apa pada esok?
macam biasa,tiada yang berubah bagi hidup aku,jam tetap 
berjalan ke depan tanpa melihat ke belakang lagi..
andainya jika masa boleh diputarkan kembali,
banyak benda yang perlu aku betulkan,
tapi kenyataan tetap tidak,
masa tak kan berputar,
jadi pelihara dengan
sebaik yang
mungkin...

Aku pasrah andai ini yang aku terima,aku
tahu kalian sendiri dah jemu menerimanya bukan.
tapi bagi aku ini rahmat tuhan,ini rezeki yang
diberikan kepadanya..dan aku mensyukurinya dengan sebaik
mungkin,terima kasih kepada yang berkenaan kerana masih
bisa melihat diri ku disini ,walaupun aku tahu,aku dikelilingi
orang yang hebat2 seperti kalian.. aku amat 
bersyukur,terima kasih sekali lagi...

Ya Tuhan ,tepat jam jam 12 malam ini cukuplah
23 tahun aku menumpang dimuka bumi ini,dan
aku pasrah jika nyawaku berakhir 
sampai disini sahaja..terima kasih ya Allah
Terima Kasih semua....

Sekian...

 *BE dari DIGI Iphone
  

Kata Achie :Terima kasih nuffnang atas pemberian BE yang ke3..Syukran 
 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger