Blog Lensa Kamera

Khamis, 10 Mac 2011

Di tag oleh chii

Hai blogger..entry untuk hari kedua bercuti,tak tahu nak buat apa so kena
jawab dulu tag yang diberi oleh Puan Kutu yang baik hati ni..thank puan kutu,lain kali tag
banyak2 tau,kita suke je la..tak perlu riso lorrr..heehee
ok,perut pun dah berbunyi nak minta makan,so sebelum boleh makan nak jawab tag
yang diberi ni,banyak sungguh ni sampai rambang mata dibuatnya,nak buat cepat takut tak sempat pulak..ok jommm layan...

...............................................................................

 1. Adakah anda rasa anda hot??
~Hot?ni soalan baru rasa nak hot tau,ermmm kan dah cakap aku ni cool selalu,tak caya
tanya  Umi tak pun Sis Sunah

2. Upload gambar wallpaper/pic anda guna sekarang 
 ~Gambar apa ea??handphone ke apa ni?kalau hp,guna wallpaper spider.heheee

*sekadar gambar hiasan,wallpaper yg real aku guna malas nak upload..hehe 

3. Cerita pasal gambar..
~Suka gambar spiderman ni coz dia nampak cool je ni,lagipun suka warna merah der..tak percaya juga kan,sila ke Sini ...ada bran??heeehe

 4. Bila kali terakhir makan ayam?
~bila ea?ermmmm fikir kejap,ohh dua hari lepas time lepak kat ioi mall,singgah jap kat kfc makan bersama Sis Astina ..sila jangan percaya yang aku makan dengan sis ni..hahaaa

5. Lagu terakhir yang anda dengar?
Yolanda be cool_we no speak americanno..maaf  Iwan zain ,takpe2 lagu maher zain pun aku layan gak bro..heheeee  

 6. Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
 ~Sambil menyelam,sambil minum air..tak gitu Cik Scc ,sambil buat benda ni sambil layan lagu laa.heeheeeeee lagu apa?lagu no 5 tu..cool tak??

 7. Selain name sendiri, anda dipanggil ape?
 ~Korang panggil aku apa ea??ada panggil achie,ada gak yang panggil woofer storm..
so tu dua je dah cukup..kalau nak lebih2,sila tanya   Cik Kira .aku suka lagi korang panggil achie..nampak comel tak??ahhaaaa 

 8. Tag 8 orang

 9. Siapakah no 1 anda?
~Dia umi terbaik buat aku..lebih2 lagi bila orang cakap aku ni kurang kasih sayang..heehee
takpe,aku cool je la.. 

 10. Katakan sesuatu tentang no 5
 ~Pandai MO review blog blogger,jeles tau..ajar la skit k..maaf dah lama tak jejak blog MO,lepas ni nak aktif jejak blog Mo ..tunggu dan lihat k.hehee

 11. Orang no 3 berhubungan dengan siapa?
~Berhubung dengan aku dah la,tak payah lebih2 sayam ea..heeheheee 

 12. Bagaimana pula no 4?
 ~Dia dah ada skandal baru,sampai hati tinggalkan aku.bagitau umi nanti,PADAN MUKA.heheeee

 13. Pesanan buat no 6?
~Fren,jangan segan datang komen blog aku lagi..kalau aku lambat datang blog dear mean aku terlepas pandang or lupa la tu,aku kan masuk air sikit..hehe

 14. Kata-kata cinta buat no 2?
 ~Aku ni cool,tapi tiba2 rasa nak marah je.apa kejadah bercinta dengan kuda,tuan
kudanya pun aku tak ingin la..ingat gay ke apa..maaf sifu,geram sekejap..hehee 

 15. Adakah no 7 dan no 8 mempunyai persamaan?
~ada,dua2 bloger dan perempuan,cuma no 7 belum kawin lagi..hehee no 8,aku suka anak dia.Maisara..heeee 

 16. Berikan 5 perkara yang anda tahu tentang no1
~Ermmm dia umi aku lorr..
~dah kawin dan punya anak yang comel gitu2 lorr..
~Sekarang ni ada kat doha,Qatar (jeles sekejap)
~Dia ada blog,jom terjah.klik Sini 
~ Dia ada pengomen tegar,nak tahu siapa.ni dia Kak Chik

 17. Persamaan antara kambing dan lembu?
~dua2 haiwan,heheee empat kaki, tapi aku suka makan lembu..heee (tiba2)

18. Perasaan ketika jawab tag ni?
~Rasa berair je air mata ni,thank  Puan Kutu ,tapi bukan berair nak menangis tapi rasa mengantuk laa..hehee 

 19. Adakah anda tahu Rizman itu sengal?
~Rizman?sapa tu ? ceti haram macam Along Tapa ni ke??heee gurau

 20. Gay or les?
 ~Aku gay?hahaaa korang tanya Bro Nub ..dia tu baru gay.hehee gurau^^

~TAMAT~

.....................................................................................

Memandangkan hari ni aku cuti untuk hari kedua,aku nak keluar tengok cite Hikayat Merong Mahawangsa ..siapa nak ikut ,sila ke 101 Mall dengan kadar segera..jom.sebelum tu
sila klik banner kat bawah ni.blogger ni best tau,support beliau ketat2 ok dengan follow beliau..sekian^^


 *Klik ketat2 tau banner ni...choooow


0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger