Blog Lensa Kamera

Khamis, 3 Mac 2011

Jom join bloglist mentua aku...

 Hai salam perpaduan kat sini..aku baru balik dari kerja petang ni,semalam tak sempat nak buat entry pasal ini... kena selalu mengucap laa aku 
ni,selalu je tidur lambat..bangun kena awal pulak tu,takpe minggu depan aku ada cuti tiga hari..kalau takde hal,aku nak on9 tidur sampai lebam..heheee pasal aku tak tidur lambat,aku menjawab soalan dari Mentua aku ni,dia komen kat entry,aku balas dengan entry je la..boleh la kan??heheeee

So dah kebetulan nak buat entry balas ni,aku nak serulah pada mana2 blogger yang suka diterjah oleh mentua aku ni,sila2 laa join bloglist yang dia buat tu,..rugi korang tak join,dia ni blogger tegar tau,setiap hari ada je entry nak diupdate,jeles tau..nasib baik mentua sendiri..hehee dia rajin komen blog orang tau,jangan tak tahu..yeayyy
  


tapi sebelum nak join,sila perhatikan gambar kat atas  ini..apa mcm ??layak tak???heeehee korang mestilah rajin update entry,entry merepek macam aku ni pun korang buat je..janji ada kan,daripada tiada langsung..kalau still gak dia nak buang dari bloglist dia,jangan memandai nak cari aku sebagai menantu hantu dia pulak...heeeee sekian

kalau nak join bloglist Kak Diana ,sila klik sini  


Kata Achie :Dia nak 40 orang terawal je,kalau dah lambat faham2 je la..hehee
  

  

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger