Blog Lensa Kamera

Ahad, 6 Mac 2011

Saman dah bayar.,yeaaayyyyyy

Hai Blogger..entry selepas bangun dari tidur,heheeee balik dari prince court medical centre terasa penat gila..ditambah lagi dengan kekurangan tidur yang melanda..malam ni tido awal sikit,kalau begini memanjang alamat cepat gol aku tau..hahahaaa

Apapun agak happy disitu bila masalah kat entry Ini dah settle walaupun kerugian sebab bayar 
benda bukan2..kalau beli novel banyak boleh dapat tu,takpe sekurang2nya pengajaran buat aku..ermmmmm dan pada yang belum bayar saman lagi,sila bayar saman korang sebelum 10 mac ni jika korang masih berminat dengan tawaran separuh harga..tapi kalau rasa kaya sangat tu,takpe abaikan je la kan..hehee tapi kalau nama korang blacklist,jangan nak mengeluh pulak tau..heheee

*tiga saman tu,korang ada??heheeee PADAN MUKA aku....ermmmm

namun,ada hikmah disebalik kejadian tu coz aku bayar saman tu kat balai polis Dang Wangi.. balik je kat sana aku meroyan  melepak kejap beli barang apa yang patut..masih dalam mood excited nak balik kampung,so beli benda yang berkaitan..tapi ada banyak benda lagi belum terbeli ni,takpe minggu depan je la..awal lagi lorrr...sekian~

 *Yang pasti novel tetap dihati ..yahoooooo


 Kata Achie :Beli apa yang mampu je laaa..ishhhh3

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger