Blog Lensa Kamera

Khamis, 17 Mac 2011

Red Handy Boutique l Jomlah layan sekejap..

Hai bloger.baru balik dari IOI Mall ni,penat tapi ingat pula janji dengan Sayam Shag ni,
so janji tetap janji kan..nak tak hendak walaupun penat ni sayam,..ini demi Sayam tau,bukan untuk siapa-siapa..hahaaaa so kena belanja paling kurang nasi gorang daging merah tau Sayam Shag ,ingat tu..tak belanja aku nak merajuk tak nak kawan dah..ehheee

 *Klik atas ni kalau nak terjah blogshop tu..jommmm support..

ok,hasil dari skodeng entry sayam yang ini ,baru tau gak ada blogshop baru ni..tapi maaflah coz benda ni tak layak untuk aku sayam,aku pakai alamat aauuuww kejap,so pada sayam yang merasakan blogshop ni berguna silalah terjah tau.. tak nak beli pun takpe,janji korang terjah dulu bagi support yang ketat2,sekurangnya terasa gak dia dihargai...

apa yang korang akan dapat kat sini?ermmm bab ni sebenarnya aku tak reti nak cakap la,tapi rasanya dia ada jual shawls dan inner..itu pun hasil pembacaaan aku kat entry sayam shag tau, jangan marah der...so jomlah layan dulu,okey untuk tidak menghampakan korang,aku nak share kat sini apa yang ada kat situ..antaranya :-
  






  

Kata Achie :Tak salah bantu blogger yang lain,tak nak beli pun,tapi boleh je
korang promote dan follow sekali..sekian.. 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger