Blog Lensa Kamera

Jumaat, 18 Mac 2011

Nasi Lemak I memang tak bertamadun..

Hari ni ingat bestlah coz dapat melantak nasi lemak..dah lama tak makan nasi lemak,
asyik makan nasi putih bosan gak..tadi sempat keluar ke bawah kejap beli nasi lemak,memang
kepingin sangat nak makan coz dah seminggu lebih tak balun benda tu... kalau jarang makan,
benda tak sedap pun jadi sedap...betul tak?heheeee Tapi nasi lemak memang sedap,nyumm3

Time nak turun tadi ok je,takde pape masalah..kira sepanjang perjalanan aku ke sana,takde duri ranjau yang aku tempuhi,aman makmur sejahtera saja hendaknya (merepek sekejap), sampai je kat kedai tu,minta bungkus nasi lemak coz ingat nak makan kat uma je,pastu singgah kejap kat 7Eleven beli roti dan air suam cola  untuk bekalan seharian nanti,jangan tak tahu aku sekarang ni dah mula diet nak kuruskan badanlah katakan...haaaaa malam aku tak nak makan nasi,hehee 

Dah siap beli barang apa yang patut,terus je la balik uma.malas nak singgah mana2 tanpa rah tujuan ...pastu nak sampai je dekat ngan uma tercium benda semacam..makin dekat kat uma,maki kuat baunya..sampai je kat depan uma,terserlah  sangat baunya..Dan bila cium dengan seribu satu rasa yang ada,baru tahu ada orang kencing kat depan uma..hahaaaa aku hanya mampu tergelak,pagi-pagi dah terkena ni..tadi time jalan elok je takde bau pun,balik2 je ke rumah macam-macam bau aku tercium....siapa punya kerjalah aku tak pasti,tapi harap bukan bapak budak coz kalau bapak budak nampak sangat tak bertamadun...sekian...Korang nak juga??lalalaaa~

Nak kata kucing,takde kucing pun kat sini.lagipun kencing kucing tak laa banyak 
gitu.nampak sangat orang tu tak tahan sangat nak ke tandas..haaaaa 



Kata Achie :Aku still cool,tapi kalau aku jumpa orang tu,terasa tangan aku ni laju je nak 
lempang..ermmmmm sabar3 achiee.. 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger