Blog Lensa Kamera

Isnin, 21 Mac 2011

Cik Pulau l Nama pelik ke?

Assalamualaikum..

Hai semua..aku sekarang tengah bz ni,tapi
still nak update dulu la..heheee rindu nak update tu membuak-buak
la katakan.tak tahulah time kat kampung nanti,takut tak berupdate je blog ni
macam blog cute Cik Tom ,tapi Cik Tom kata seronok sangat sampai takde masa
nak berupdate ni..kita tengok dan lihat jela aku ni macam mana,adakah 
aku pun macam Cik Tom nanti..heeeeheee tunggu

Aku pun tak tahulah kenapa ada nama blogger yang pelik-pelik ni,mungkin
dorang ada reason tersendiri kot..sedangkan nama aku woofer storm pun ada yang
kata pelik ni..so aku layan je la,aku sebenarnya pun tak tahu kenapa aku suka nama 
woofer storm ni,tapi yang pasti nama ni aku cipta sendiri ok..takde kena mengena
antara yang hidup mahupun yang mati..tapi kalau nama cik Pulau?pelik ke?aku mulanya
kenal dia ni pun agak pelik gak dengar nama dia ni,tapi malas nak tanya pulak kan..
so kalau nak tahu kenapa,sila tekan ketat2 entry dia kat Sini.mungkin itu
jawapan dia yang sebenar kenapa dia pilih nama tu...

So aku sekarang dalam mood yang agak bz,so kita terjah je blog
Cik Pulau  ini,apa macam..so pada yang belum kenal dia ni siapa,jom follow
memollow dia k..dia pun tak sombong,rajin je datang komen kat blog buruk ni..so thank ye
buat Cik Pulau ...lain kali jangan segan datang ke sini,aku tahu Cik Pulau ini antara
ribuan blogger yang rajin update entry dan bw gak.so teruskan ye dengan jaya..Sekian..

 *Klik banner untuk ke blog blogger ni...cool kan header dia??lalaaaa~


Kata Achie :Tajuk entry aku macam nak gaduh je,maaf ye...heheee
aku nak keluar kejap beli barang..daaaa 




 
 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger