Blog Lensa Kamera

Ahad, 20 Mac 2011

Gara-gara birthday,aku dimusnahkan..

Aku jadi mangsa keadaan lagi,ingatkan tak kena lepas tahun lepas
bila aku dibantai oleh adik sendiri..aku ingat lagi tahun lepas bila aku dibaling telur
 time baru bangun dari tidur ni...
bangun2 je  tetiba ni adik aku baling telur tepat kat kepala,dah
 satu point aku kena..aku yang masih mamai lagi ni 
terkejut gak,tapi still cool lagi la..pastu tepat satu lagi telur
kat kepala ni,bertuahnya pun budak..nasib baik adik sendiri,kalau orang lain
aku bantai balik cukup-cukup..pastu bila sedar baru perasan,ada kek untuk aku..terharu
gak la,coz dah tua bangka ini pun masih diraikan...

semalam aku kena lagi,kawan pinjam kereta dengan alasan nak pergi 7Eleven.biasanya
dorang ajak aku sekali,tapi kali ini nak keluar sendirian ni..aku ok je pun,lagipun
tengah layan game time tu..lama gak baru dorang balik,dekat jam 12 tghmalam baru balik,.
pastu kawan kata kereta kena saman,maklumlah kawan aku ni tiada lesen,aku buat bodoh je la..aku tau dorang gurau,pastu kawan sorang lagi cakap kereta terlanggar bumper jalan,aku still ok lagi coz tengah layan game..rupanya dorang saja je nak kenakan aku,dorang plan nak suruh aku keluar rumah cek kereta,pastu kira nak mandikan aku dengan tepung,nasib baik
aku tak pergi..tapi aku stil gak kena,tak caya sila lihat bawah..panas hati betul,tapi sabar je la..last2 terharu gak kawan aku still nak sambut birhday ni..thank geng,sayang ketat2...

 *Tengok,lappy ni mangsa tak bersalah....

    *Tempat aku lepak main game pun kena gak....  

*Lantai tak payah cakap lah,dah bantai dua pekat tepung inilah jadinya..hehee 

 *Dan ini yang buat aku terharu..nak nangis tak boleh,coz aku kan cool..heeee


Kata Achie :Susah nak cari kawan macam dorang ni..heeee sempat lagi 
dorang beli lauk pauk ni,so kenyang gak semalam..free tu beb..hahaaaaa cool 
 


1 komen dari budak comel^^:

Unknown berkata...

Erm igt tue2 da takde

lame xde org sambut. Sbb sndiri nk smbut

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger