Blog Lensa Kamera

Rabu, 2 Mac 2011

Semakan saman melalui sms.

Panas punggung hati dapat mesej ni,ni pun tahu bila adik aku forward balik mesej ni kat aku...ermm
ada siapa nak tolong bayarkan??sekarang ni sibuk pasal kes nak kena bayar saman kalau tak nak black list nama,nasib baik ada perlanjutan tempoh diskaun lagi ni,hendak tak hendak so aku kena bayar gak la,walaupun diskaun 50% still rugi ohhh.tu laa siapa suruh bawa laju kat highway,kan dah kena..sabar je la,korang dah cek ke belum..kalau belum,benda senang je ni..cek dengan cara kat bawah ini..

Sila ke Icon Messaging -> New Text Messages ->  Taip POLIS SAMAN [ NO IC KORANG Or NO KENDERAAN ] -> Hantar ke 15888 
(20 sen caj dikenakan)..heheeee 

Mudah  bukan??
  

Iklan tak berbayar :Sila Klik  Sini Ketat-Ketat....


Kata Achie :Kalau sayang aku,tolong laa bayar saman aku sayam2 sekalian...ermmmmm 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger