Blog Lensa Kamera

Jumaat, 4 Mac 2011

Ada apa dengan pangkat..

*gambar curi dari google..heheee 

Aku hairan dengan apa yang terjadi..kini kenapa orang hanya melihat pada sijil 
semata-mata,bukan dengan pengalaman yang ada..ada apa dengan pangkat?ada apa dengan sijil semata-mata jika pengalaman yang ada masih zero ..dah laa zero,tapi berlagak terer kerana pangkat yang ada...sebagai contoh, aku seorang manager,aku amat bangga dengan pangkat yang ada yang tertera kemas pada pengenalan diri yang aku pakai seharian, kau ada?? kau cuma anak buah aku semata-mata..ada apa pada pengalaman,jika kau wajib tunduk patuh kepada aku,wajib melakukan apa yang aku mahu.jika hanya menyakitkan hati ku,awas kau hanya berdepan dengan malapetaka,kemungkinan untuk mendapatkan surat cinta amaran keras bisa terjadi..ada aku kisah?kerana aku tetap seorang manager..dan kau hanya mampu terdiam membisu seribu kata....PADANLAH MUKA.... 

Ulasan :- ini adalah pendapat penulis semata-mata,cuma meluahkan apa terjadi 
di depan mata.. aku cuma geram bila sorang manager tidak mampu menjalankan tugas sebagai sorang manager..sepatutnya seorang manager bukan hanya pandai mengambil hati anak buahnya tapi bijak dalam mengatur setiap langkah perjalanan kerja..malah membuatkan aku geram bila manager cuma menyusahkan anak  buah kerana kami terpaksa mengikut apa yang dikata walaupun arahan yang diberi bukan jalan penyelesaian yang dicari..aku kecewa dengan sikap manager bila pendapat yang kami beri tidak diterima..cuma merasakan diri sendiri yang betul,yang lain tetap salah salah dan salah dan wajib dipangkah habis-habisan..sedar diri anda,anda memang seorang manager,Tapi jangan sampai punggung tangan kami yang berkata...sekian 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger