Blog Lensa Kamera

Sabtu, 19 Mac 2011

Game l Betul ke gila.

Assalamualaikum...

perghh,.kalau layan tak tahu sampai bila boleh bertahan ni,Aku nak rehat dulu 
laa..penat plus mengantuk melayan game Ps2 ni..dah lama tak main,bila main rasa best
pulak kan..nasib baik ps2 ni still boleh pakai,kalau tak alamat nak kena beli ps3 kot..hahaaa
gurau,takde masa den lagi nak beli,dah jarang pun main game sekarang ni...

kalau dulu takpe laa juga time zaman kanak2,sekarang dah tua bangka,Buat
malu je main game memangjang.so aku nak perlahankan aktiviti ini,dari main game
yang ntah apa2,bagus layan blog,.sekurang-kurangnya ada lagi faedah dari 
dapat kosong je..kepuasan sementara orang kata,so layanan terhadap tu dah kurang..hehe

Sebab lain aku nak berehat berhenti dari main game coz  time aku berbw tadi ,ada baca satu artikel dimana
salah satu ciri lelaki yang tidak disukai oleh perempuan adalah kaki game..
lepas aku baca entry dia tu,terasa insaf sekejap..heheee
korang bila nak insaf ni??lalalaaaa ~


 
Kata Achie :Nak rehat kejap,tak tahan mata der.... 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger