Blog Lensa Kamera

Isnin, 21 Mac 2011

Air Asia l Setia menanti..

Assalamualaikum..

sekarang ni aku dah sampai kat Lcct ni,tengah
tunggu flight yang tak kunjung tiba2 lagi ni..flight esok pagi jam 8 ni,tapi
aku dah lepak kat airport ni coz besok tiada yang nak hantar..semua member pergi 
kerja,so nak tak nak terpaksa laa tidur kat sini,ada siapa nak tolong temankan?hehee

Tak sabar nak tunggu esok pagi,lagi berapa jam lagi ni..nak tidur pun tak boleh, nak buat apa ea?nak online,Modem wiggy P1  aku ni tak boleh pakai..takde line pulak kat sini, sabar je la badan..nasib baik boleh gak pakai wifi lcct ni,tapi kedekut laa dorang ni.limit untuk dua jam je,macam mana nak puas macam tu..dulu tak pun macam ni,sekarang je kot..dulu tu dah lama,last aku balik pun raya 2009..sekarang 2011 dah,so mungkin ni cara dorang kot..tak nak
bagi aku guna internet free sampai ke pagi..heheee Mungkin ni entry last aku malam ni,besok tak tahu lagi dapat nak online or tak,yala sampai kat rumah aku lebih kurang jam11 pagi kot,itu pun kalau aku balik terus.heheee Sampai kat rumah,aku nak tidur dulu dan banyak benda aku nak buat,jadi tak tahu berupdate ke blog aku ni or bersawang la dalam masa 9 hari ni..heheee
cuma satu je aku nak tekankan kat sini,aku sayang korang...jaga diri korang bebaik ye,
 sekian dari achie...cool selalu..

 *Tengok tu,dua jam je dorang bagi...emang dasar kedekut...heheeheee gurau^^

Kata Achie :Tak tahu sempat ke nak berbw ni..ermmmm  
    

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger