Blog Lensa Kamera

Sabtu, 19 Mac 2011

1st Travelog Contest Usahawan Muslim


Assalamualaikum..

 Terima kasih buat Kak MO dan Cik Raudhah yang sudi tag achie kali
ini,so nak join gak la..heheeee lagipun aku minat baca novel ni,
so kalau menang boleh baca free..heheee itu pun kalau,kalau ni susah
nak cakap..haaahaa  
 sebelum tu nak kena sambung ayat yang diberi :-


 1)Blog Travelog Usahawan Muslim Ini menarik kerana.....

blog ini adalah perantara bagi perniagaan kedai buku dan tulis yang dimiliki oleh 
pemilik blog ini..Dan setiap artikel yang dibuat adalah amat menarik sekali dengan cara ulasan yang sungguh bernas dan menarik...antara entry yang menarik perhatian
aku adalah entry Ini ,memang mengingatkan aku bahawa kasih sayang ibu tidak boleh dibalas dengan wang ringgit semata2..moga anaknya sedar dan berhati2 dalam memilih kawan dimasa akan datang..amin3

  2).Saya suka membaca kerana....

 membaca menambahkan ilmu pengetahuan (ayat time sekolah menengah ni)heheeee
tapi serius aku memang suka membaca,tu pasal aku berkaca mata a.k.a rabun..Ini semua
gara-gara terlebih membaca..tapi jujur aku katakan,selepas je sekolah menengah aku lagi
suka membaca novel dari buku rujukan lain,kenapa?entah,tiada jawapan..ehheeee
 Dan dengan membaca,aku dapat meluangkan masa yang kosong dari berborak
kosong dengan kawan,bagus membaca..kan lagi berfaedah...betul tak??heheee

aku nak tag dorang ni..


Tarikh tutup :- 24/mac/2011 (sempena birthday pemilik blog)

Kata Achie :Selamat hari lahir ye.... 

 


 
 


  

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger