Blog Lensa Kamera

Selasa, 15 Mac 2011

Shag Comot l Alahai skandal aku..

Seorang teman yang baik,layak untuk teman yang baik2 belaka..aku?aku bukan 
seorang teman yang baik untuk korang ,tapi bersyukur bila dapat yang baik2..terima kasih korang,entry ni khas untuk Sayam ,tu entry keberapa yang mention nama aku sayam? malu
derrrr jangan gitu2 ar,jadi tak cool pula aku kat sini sorang2.. mereng sekejap :-p

 Pakar juga sayam sorang ni mengulas ye,walaupun secara realiti kita tak pernah jumpa pun kan?hahaaaa takpe,dekat je pun Puchong ke Putrajaya tu,kalau ada rezeki boleh je jumpa? tapi syaratnya ini mesti ada, aku tak nak banyak cukup variety bucket (KFC) ,Chocolate Indulgence (secret recipe) yang ni sempena my birthday tak lama lagi sayam,.hehe dan 1 jug besar CoCoa Cappucino.boleh kan?alaa kalau sayam,takde hal la tu..betul tak?so lekaskan persiapan tu semua,baru aku boleh mencemarkan duli turun ke Putrajaya..heheee

Lagi satu yang membuatkan aku nampak sengal senyum sesorang bila entry
 sayam tu telah mengiktirafkan  Sayam 1 dan Sayam 2 sebagai madu sayam..harmonilah rumah tangga kita jika punyai isteri2 yang sungguh berwawasan macam sayam shag ni.. okey lepas ni,aku try untuk buat entry2 yang membunuh ye sayam,kalau tak membunuh pun, sayam buat2 je la membunuh.kalau tak, aku nak majuk tak nak kawan sayam lagi..hehee

 nak tahu entry apa?meh klik Sini

sekian. 


0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger