Blog Lensa Kamera

Isnin, 14 Mac 2011

B.Braun l Bakal destinasi seterusnya?

Dah target,dah ngomong dalam hati..malam ni tekad nak tidur lewat lagi,maklumlah
besok tiada apa nak dirisaukan...hanya mampu tersenyum,walaupun hati ini lara merindu..bukan rindu pada siapa2 tapi rindu pada mereka yang dekat di mata,tapi susah nak di dekati...ermmm sabar ye auntie/uncle,ada jodoh bertemu juga kembali..

aku lari bukan membawa diri,cuma ingin menegakkan kebenaran yang aku rasa perlu. Perlu 
perhijrahan jika aku disana bukan lagi siapa2,jika hanya dilayan sebagai binatang,sedangkan 
binatang sendiri punya hak  untuk terus hidup mencari sisa2 makanan..aku?apa aku rasa?
cuma aku yang bisa mengrungkaikan persoalaan ini..soalnya aku bagaimana...ermmm,tak tahu
nak buat apa2..tension..

Aku dah pergi,memang dah pergi..Tak guna untuk disesali atas semua yang terjadi,aku bingung
buntu memikirkan semua ini..kenapa kini masalah terpalit comel dimuka aku,kenapa? biarkan saja,aku benci untuk memikirkannya kembali..ku harap tuah,yang ku dapat hampa...ermmm


Persoalannya,patut ke aku berhijrah ke  B.Braun or  Asia Renal Care jika diberi kesempatan...aku buntu,aduiiiiiiiiiii




 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger