Blog Lensa Kamera

Jumaat, 11 Mac 2011

Saman tak bayar lagi..

Hai blogger..semalam last kan bayar saman berdiskaun bagai2,so dah 
bayar saman ke belum ni?rugilah kalau korang tak bayar lagi,lima puluh percent 
dah kira banyak tu dari kena bayar full..aku tak bayar saman lagi,oppss 
bukan aku..tapi kawan aku,aku dah bayar tau,tak caya klik  Sini .. buat apa 
nak risau lagi,tapi ni sorang member kerja aku ni..suka sangat buat 
kerja last2 minit..kan dah menyusahkan diri sendiri..diri sendiri takpe lagi,ni
kawan pun dah terlibat sekali..opppsss
Tapi nak buat macam mana,mungkin dia terlupa kot nak bayar,so nak tak nak terpaksa
laa aku tolong bayarkan kat Pejabat Pos semalam.Jadi pergilah Pejabat Pos Tesco Puchong, pergh ramai gila tu..last2 terfikir nak pergi ke Pusat Bandar Damansara,coz sana dulu tempat study..so memang tahu kat sana mesti tak ramai orang kat pejabat pos..sampai sana memang tak ramai orang,tapi sistem online nak bayar saman dah tak boleh guna kat semua pejabat pos..orang tu kata tak tahu bila akan ok,dan last bayar pun tepat 12 tghmlm semalam.. Jadi
kecian juga tengok member tu,so terpaksa la pergi Balai Polis Bukit Aman,manatau sana ada 
rezeki nak bayar,sampai je sana rasa tak berbaloi je bila kat sana lagi ramai,bayangkan
no giliran tu ada beratus2 lagi baru dapat bayar..so call laa kawan tanya macam mana,dia kata takpe la tak payah bayar..jadi dah takde rezeki,terpaksa balik ke Puchong balik dengan sia2..So ni kira pengajaran buat kita semua,jangan suka buat kerja last2 
minit,memang laa takpe,tapi harus diingat,kadangkala kerja2 last 
minit ni belum tentu menjadi...korang nak begitu??sekian-

~kalau tak bayar lagi,nama blaklist ke?ermmmm 

 ~Suka background Balai Polis Bukit Amin ni,memang cool la..heeee

 ~Nak bayar macam mana,kalau nak masuk pun tak boleh...
 

 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger