Blog Lensa Kamera

Khamis, 17 Mac 2011

Aku kena buli,tolong...

Aku ingat dah berhenti kerja,benda ni dah settle..walhal wujud benda
lain,waaa tak aman aku begini nampaknya.. Kalau kat tempat lama masalah
manager jadi taruhan,sekarang ni masalah buli?buli?hahaaa kalau time sekolah menengah mungkin aku tak kisah,kerana aku pernah jadi junior dan juga senior,aku dah lali merasanikmat dibuli dan membuli..ermmm

iklan sebentar...
*Klik banner kalau suka..lalalaa~ 

Tapi tempat baru ni,baru je masuk kerja dah kena..alahai,hebat sungguh ke penangan senior ni? sampai nak buli bagai2...ermmm aku nak  berhenti lagi?ahhaa tak nak der,asyik nak berhenti apa kejadahnya pulak,cuma satu kunci aku pegang,sabar sabar dan terus bersabar,kalau tak dapat sabar,lempang je sekali..apa ada,ada aku kisah..hahaaa dia buli suruh buat kerja,aku lempang balik sampai naik gila.apa macam?gilakah aku,kata manalah aku aman ni,berilah petunjuk ye,moga aman aku selamanya...

Aku harap sangat lepas ni kes ni tak berlarutan laa sangat,tak payah nak buli..aku tahu
tanggungjawab aku,aku tahu mana kerja harus didahulukan mana yang patut dikemudiankan..
awas kalau nak buli lagi,fikir semasaknya..kalau aku geram,aku contact je P.o.l.i.s suruh tangkap,hahahaaa.. TITIK....korang kena buli gak ke??eheheee



KatA Achie :daaaa,aku nak gerak ke Redbox ,heheee 
 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger