Blog Lensa Kamera

Selasa, 8 Mac 2011

Jangan Pandang Camera

*Klik banner kalau nak join..

Hai blogger,nampak kat atas tu?kalau nak tahu lebih lanjut,klik
je kat banner tu,jangan segan2 tau..so secara rasminya aku nak jugak
join contest ni,lagi2 bila syarat2 yang mudah je ni..jom pakat join reramai..


Dan aku nak pertaruhkan gambar kat bawah ini,gambar ni time aku main bowling tadi kat
101 Mall.hehee maaf,agak gemuk aku disitu,ngeeeeee162 kg maaa


*maaf gambar aku buruk gila..hahaaaaa



sebelum nak join,mai sini tengok syarat2 yang diberi:-

1. Jadi FOLLOWER blog INI.
2. Buat entry dengan tajuk contest----> JANGAN pandang camera!!!
3. Pilih 1 GAMBAR sahaja. tak kisah la gambar sorang2 @ ramai2..gambar candid ke atau gmbr dari tepi@belakang ke...boley jer...yang penting JANGAN pandang camera okeyhhh!!! Letak banner di atas di dalam entry anda dan link kan terusss ke entry contest ini.
4.Kalau boleh letak lah banner contest ni kat sidebar sekalii...he3
5. TAG sekurang-kurangnya 3 orang blogger (lebih lagi digalakkan) dan pastikan mereka tahu.
6. Tinggalkan LINK entry penyertaan anda pada bahagian comment entry ini.

ok,aku nak tag dorang ni:-


  
Tarikh tutup : 29/4/2011 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger