Blog Lensa Kamera

Isnin, 7 Mac 2011

Aisya Sofea l Sinopsis masih setia

Baru balik keja ni,sekarang tengah layan novel Ini ..sekarang ni lambat 
betul tau aku baca novel,banyak betul laa benda nak buat sampai aktiviti kegemaran
aku ni terpaksa aku baca perlahan ni...Ermmm buat Cik Kira ,kau kenapa? cool laa geng..hehee jangan tension2 ok.memandangkan kau best fren aku,aku bagi kau layan sinopsis ni ar..
baca jangan tak baca,aku belum baca lagi novel ni,coz baru je beli time aku jalan kat Sini ..
Jom layan sinopsis novel Aisya Sofea,aku minat gila dengan dia ni..heeeeee  

.............................................................................................................................

 *Buku ni dah lama keluar,tapi aku baru je beli..hahaaaa


Sinopsis Masih Cinta _ Aisya Sofea

Miera- Gadis biasa yang hidup serba sederhana. Ada rupa,ada pelajaran, ada cita-cita. Dalam menjalani kehidupan seharian, teman lelaki tidak pernah terlintas difikiran. Sehinggalah
dia dipaksa memikirkannya atau dia tiada pilihan.

Rudi - Lelaki terpilih yang ingin digandingkan dengan Miera.Namun Miera tetap berkeras
enggan berteman biarpun segunung harta dijanjikan untuknya.

Musibah melanda.Sekelip mata, percutian Miera di bumi asing bertukar menjadi tragedi. namun, disebalik peristiwa hitam yang berlaku, kehadiran Dr Malik mengetuk pintu hatinya. Dalam kesibukan membantu mangsa bencana. Dia mengamati lelaki itu dari jauh. Dalam kelelahan menjalani kehidupan seharian dia mendekati tanpa sengaja. Jeling-menjeling,pandang memandang.Jiwa terusik,hati bergelora hingga tanpa sedar ,perasaan itu 
hadir tanpa diundang. Mengapa hatinya mudah tercuit dek lelaki itu?

Hatinya  Berbelah bahagi, Rudi yang mencintai ,Dr Malik yan diingini. Masakan dia boleh memiliki kedua2nya .Justeru ,mana satu pilihan terbaik untuknya..

....................................................................................................................

Kata Achie :Kadang2 cite novel ni kita dah boleh agak jalan cite dia...ermmmmm 
  

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger