Blog Lensa Kamera

Isnin, 24 Januari 2011

Contest Gambar Tak Nampak Muka Paling Cool^^

Salam semua..Hari ni aku nak join satu contest baik punya,kenapa baik punya?? ya la,selalunya contest tayang muka sana sini tapi ni tak bagi nampak muka tapi kena buat paling cool..Ingat senang ke tu nak join tu,tapi ok lah coz kalau contest yang tayang muka sana sini tu aku susah sikit nak ikut coz kalau ada sesiapa yang tengok muka aku ni confirm 44 hari tak boleh tido,tu penangan berbisa tau...so jangan la cuba2 nak tengok ok,nanti selera nak makan tu takde langsung...heheee

ok,sebenarnya yang tag aku ni Incik Pendekar ,baik benar dia ni sudi tag aku ni kan..tambah salut aku ngan bro seorang ni,memang baik gilalah...Kalau nak lebih lanjut lagi pasal seo,ntah apa2 ni sila rujuk dia ni ok..Memang power la ditambah lagi dengan persembahan entry yang memukau hati..Suka aku baca  entry2 dia ni,dah macam pendekar dahulukala pun ada laa..heeeee Opppsss, lupa plak,contest ini dianjurkan oleh Hadifar yang baik hati sangat2..so siapa nak terjah dia ni,sila klik Sini ,So jangan lupa follow dia tau..heheee sekian^^



 *Jom join,Sila klik ketat-ketat kat Sini 


 Dengan sombong bongkak aku pertaruhkan pic ni ok...eheeeee caiyoooook


Dan dengan muka tak bersalah,aku nak tag budak ni.aku tak kira,nak tag juga laa..hehee  

  


Kata Achie : Best gak contest2 macam ni..hehee
 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger