Blog Lensa Kamera

Ahad, 23 Januari 2011

Aku Suka Blog Dia Ni^^



Salam dan selamat malam blogger...Semoga korang semua sihat hendaknya,dihindari dari sebarang penyakit or apa pun musibah..Andai ditakdirkan macam tu sekali,percayalah ada sebabnya kita diuji olehNya.. Mood aku malam ni tak okey skit,coz penat menunggu movie yang aku download, menunggu tu menguji kesabaran aku yang memang kurang bersabar ni..lagi2 bila dah separuh download,tiba2 file tu failed..Tak ke panas hati tu,paksa aku cuba dan terus mencuba lagi..Sekali gagal tak kan gagal untuk selama-lamanya kan..betul tak?hehee

Hari tu,aku ada terjumpa satu blog ni..bila aku baca entry2 dia ni rasa buat aku sedih laa,tak tahulah kalau korang ni pernah pergi blog dia or tak..Tapi aku yang baru tahu ni rasa lain macam je..Bayangkan kalau aku macam dia,aku mampu ke nak buat semua ni...ntah laa,maybe dia ni punya kekuataan yang luar biasa kot,aku pun tak berapa pasti apa kes dia ni,segan nak tanya laa weh..nak baca antara entry dia yang buat aku terasa,sila klik Sini Sini Sini 
dan Sini ..Dah baca??korang rasa dia ni apa kes ar??Biar aku fikir kat sini sorang2 laa,Sekian...oppss,jangan lupa ziarah blog dia ok,dan kalau boleh follow laa sekali..heheee support kawan blogger kita^^thank all

 *Klik banner ni kalau nak ke blog Ady Budika


Kata Achie :Lagu blog dia ni pun lagu sedih,aduuuuii..

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger